Sabtu, 25 Juni 2011

Goodluck ;)

Kawaaaaaaann hellooo I just wanna say GOOD LUCK FOR YOU GUYS!!!

Semoga Atika Rahmasari&Ilfa Kurniati Mahdalena bisa masuk SMAN34 huahuahua

Semoga Luthfianty Restiana bisa masuk SMAN 38 jrengjrengjreng

I know I'd so much mistakessss so forgive me please :(

Thanks all for your support so I can study at my fav school huahuahua I'm SMANSA's student now! I still can't believe it but yeah it because you guysss. You gave me nice advice,good solution and always support me! I think, I can't study harder without you :( But God is so kind to us, God gave me THE BEST EVER CLOSEST FRIENDS LIKE YOU ALL :D:)

Pokoknya saran gue, jangan doongg kalian sombong.NEVER BABY!!! Bayangkan kalo kalian jadi sombong aaa nasibku sebagai anak depok gimanceee :( cediihh celaluwww. Kan kalo ada kalian gue merasa ga sendiri lagi. Bayangkan! Di sekolah gue sendiri, di tempat les gue sendiri, lah masa pas reunian gue sendiri juga...IMAGINE IT! Emang kalian ga kasian sama gue.. *mukamelas

God, please always make me close with them. Please don't make them forget me. Please don't make us far each others. Oh God I don't wanna lose them. I still wanna be their close friend. Please God make my dream comes true.

Pokoknya awas kalian! Sampe ngelupain gue! Nanti gue jitak,pukul,cambuk,aniaya deh pokoknya. Jangan lupakan si Garing ini yaaaa :)




XOXO
kalo kangen sms aja yaw wkwk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Bestfriend

Bestfriend
alesan kami jadi temen